Leie Vitensenteret til ditt arrangement

Ønsker du en spennende og annerledes ramme rundt ditt arrangement? Ser du etter et sted som utfordrer det etablerte og inspirerer til å tenke fremtidsrettet?

Kreftforeningens Vitensenter har åpnet sin unike eventarena i Oslo sentrum. Vil du leie lokalet til ditt arrangement? Kontakt oss på post@kreftforeningen.no.

Foredrag fra Oslo Innovation Week, foto: Kreftforeningen.

Om lokalet

Kreftforeningens Vitensenter ligger i Kongens gate 6, i Kvadraturen i Oslo sentrum, med kort vei til både buss, trikk, t-bane, tog og parkeringshus.

Senteret er på ca. 600 kvadratmeter fordelt på to etasjer. Første etasje er godt egnet for både seminar, frokost- og kveldsarrangementer. I kinooppsett er det plass til 120 deltakere og med småbord 60 deltakere. I underetasjen er det plass til 110 deltakere og for større arrangementer og mottagelser er det plass til 220 deltakere dersom begge etasjer tas i bruk.

Leieavtale og pris

For å ta i bruk eventarenaen i Kreftforeningens Vitensenter påløper en leiesum – dette er et rent administrasjonsgebyr som går til å dekke praktisk bistand i forberedelser til arrangementet, rigg av stoler og bord, teknisk utstyr som prosjektor, mikrofoner og høyttalere. Det er selvfølgelig anledning til å benytte de interaktive installasjonene i lokalet og om ønskelig kan man bestille en omvisning.

Leiesum 1-3 timer kr 5 000,- (eks. mva.)
Leiesum 3-5 timer kr 7 000,- (eks. mva.)
Leiesum 5 timer og over kr 10 000,- (eks. mva.)

Alle arrangementer må være i tråd med Kreftforeningens etiske retningslinjer.

Støtt gjerne kreftsaken ved å gi et større bidrag i form av en donasjon. Det beregnes ikke mva. på donasjonsbeløpet (gave). Se https://kreftforeningen.no/stott-kreftforeningen/.

Bevertning

Mat og drikke kan bestilles og leveres av Fazer Food Services som befinner seg i huset. Kreftforeningens Vitensenter har en avtale med leverandøren, ta kontakt på resepsjon.sjofartsbygningen@fazer.com.

Kontaktinformasjon

Lurer du på noe, eller ønsker du å undersøke tilgjengelighet og bestille lokaler? Send en e-post til post@kreftforeningen.no eller ring 21 49 49 21.